اس ام اس سرکاری....

اس ام اس سرکاری جدید

.

پیرمرد نگران به افق می نگریست ؛ و در فکر زمین شخم نزده و گاوش بود؛ اما گاو بیخیال داشت sms میخوند !
چیه شخم میزنی یا تو فکر تلافی هستی؟!

.

دوست دارم برم روی بالاترین نقطه ی قله دماوند وایسمو بلند داد بزنم دوستت دارم ولی ولش کن حسش نیست تا اون بالا برم !

.

خواص گوسفند:
۱-بو میده
۲-سبزی میخوره
۳-گاهی میخوابه
۴-پرواز نمیکنه
۵-پیامک سرکاری را با دقت میخونه

.

ای همه دارو ندارم، ای تو ماه شب تارم، جز تو من کسی ندارم، که سرکار ش بذارم!؟

.

ضمن عرض سلام ، فقط کسانی که دیوانه نیستند به این اس ام اس پاسخ بدهند .
(طرح شناسایی دیوانگان انکار کننده)

.

به زنبور عسل می گن می تونی در عرض ۱۰ دقیقه ۳ تا گل بخوری؟ می گه مگه من استقلالم؟!

.

اس ام اس سرکاری جدید

.

__[ ]_____|
‘-@——@- ‘
این نیسان با یک بشکه محبت قاچاق تقدیم به تو.
فقط دمت گرم، مسیج رو پاک کن نیسان دزدیه!

.

سیب،هلو،انار،خیار،کیوی،این همه میوه،تو چرا شبیه شلغم شدی؟!!!

.

دوره ای شده که حاضرم . . !
جای ‘پت’ باشم . . !
ولی یه دوست واقعی . . !
مثل ‘ مت ‘ داشته باشم ..!

.

از وزارت کشاورزی مزاحمتون میشم.
 شما به عنوان بهترین سیب زمینی سال انتخاب شدید.

.

اگه بری پایین له میشی‌
.
.
.
.
.
.
بابا شجاع !

.

اگه مردانگی مرد، اگه رفاقت ها رنگ باخت، اگه عشق دیگه مانع نداره، اگه دنیا پر از نامردیه، اگه آرامش نیست خوب به تو چه؟ تو اس ام اس رو بخون.

.

نمیدونم کی اون روز میاد که
.
.
.
.
.
توبفهمی این پایین هیچ خبری نیست!

.

اون طرز نگاهت،اون صورت ماهت،اون چشمای نازت،منو یادی گدای سر کوچه می اندازه

.

اس ام اس سرکاری جدید

.

کاشکی علم آنقدر پیشرفت کرده بود که من از همین جا با بیل میزدم تو سرت!

.

ای با صفا،تو را زنم صدا،هر روز میدهم ندا،اگر داشتی وفا،پیامک می دادی گدا!

.

این پیام فقط جهت ظهور نام زیبای بنده روی گوشی شماست لطفا ذوق کنید

.

۹۹٫۹ % مردم






مثل شما فضولند !

.

زندگی‌ ۲ چیز به من آموخت
.
.
.
.
.
.
که هر چی‌ فکر می‌کنم یادم نمیاد چی‌ بود!

.

دوست دارم هر روز دورت بگردم…
ولی با کدوم بنزین ؟!

.

حیف نون پدرش مریض میشه ، زنگ میزنن آمبولانس میاد خانوادگی سواره آمبولانس میشن !
دکتره میگه : مریض کیه ؟
حیف نون میگه : پشت سرمون دارن با نیسان میارنش !

.

اس ام اس سرکاری جدید

.

دیشب به قلبم گفتم :
شب ها خواب به چشم من نمی آید …
قلبم گفت :
از بس که بعد از ظهرا می خوابی !!! بیخود ادای عاشقا رو در نیار !!!

.

خوشبختی یعنی اینکه :
ساعت ۱:۳۰ شب دست بکنی تو جیب کاپشنت هدفونتو برداری ، بعد ببینی اِاِاِاِاِه یه رنگارنگ تو جیبته ، ورداری بخوری !

.

رفتم دستشویی عمومی ، در رو بستم دیدم پشت در نوشتن :
زوربزن ! تو می تونی … !

.

به تعدادی جانورشناسِ ماهر برای توجیه رفتار بعضی‌‌ ها نیازمندیم !
روانشناسی‌ دیگه نتیجه نمیده !

.

دوتا جمله خفن دارم نه حسین پناهی گردن میگیره نه دکتر شریعتی
موندم چیکارش بکنم !

.

با گوشیت چیکار کردی؟
هرچی زنگ میزنم میگه گوسفند موردنظر در گله نمیباشد

.

حیف که فقط تو یکی رو دارم،اگه از تو یه عالمه داشتم،تا حالا یه گاوداری زده بودم

.

نمیدانم تا کدامین طلوع خواهم ماند و در کدامین غروب خواهم رفت،اما امیدوارم تا آخرین لحظه ای که در این دنیا هستم تورا سرکار بگذارم

.

نظر یادتون نره دوستان...

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392 | 14:48 | نویسنده : ............! |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.